Dostarczanie pism w formie elektronicznej i ePUAP
Doręczanie pism w formie elektronicznej do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 206 poz. 1216) w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii z siedzibą w Siedlcach dostępna jest elektroniczna skrzynka podawcza na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej e-PUAP , umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
Informujemy, że przyjmowane będą wyłącznie dokumenty elektroniczne spełniające następujące wymagania:
- maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 megabajtów (5 MB), w tym załącznik maksymalnie 3,5 megabajta (3,5 MB),
- dokumenty elektroniczne można dostarczyć na niżej wymienionych nośnikach informatycznych:
- płyta CD-RW lub DVD-RW,
- pamięć masowa USB 1.0 lub 2.0,
- dyskietka 1,44 MB,
(wymienione nośniki danych muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru).
- podpisane profilem zaufanym e-PUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (wydanego przez jeden z podmiotów kwalifikowanych świadczących usługi certyfikacyjne),
- opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
- akceptowane formaty załączników to: DOC, RTF,
- XLS,
- CSV,
- TXT,
- GIF, TIF, BMP, JPG,
- PDF,
- ZIP.
W przypadku doręczenia dokumentów elektronicznych niespełniających wszystkich wymogów sprawa nie będzie rozpatrywana.
Sposób korzystania z platformy jest prosty i przejrzysty. Jeśli klient nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, może złożyć podpis za pomocą profilu zaufanego. Aby go zdobyć należy złożyć wniosek elektroniczny na stronie www.epuap.gov.pl a następnie w ciągu 14 dni potwierdzić dane osobowe z profilu w jednym z punktów urzędu wojewódzkiego lub w jednostce ZUS, urzędzie skarbowym czy konsulacie. Wystarczy mieć przy sobie dowód osobisty lub paszport. Uzyskanie profilu jest bezpłatne, ważny jest 3 lata. Po zweryfikowaniu danych, m.in. imienia i nazwiska, numeru PESEL, urzędnik potwierdzi profil zaufany. Od tego momentu klient może składać podpis na dokumentach elektronicznych na platformie e-PUAP.
Rejestr punktów potwierdzających profil zaufany na terenie całego kraju